WOOPIE Gra Kamienie Magnetyczne w Sznurku 27 el.
Koszty dostawy wybranego produktu
-
Kurier Pocztex 35,00 zł
-
Kurier XL (Pocztex, DHL, DPD) 44,00 zł
W zależności od gabarytu
-
Dostawa ponadgabarytowa 90,00 zł
Kurier przesyłka dłużycowa, ponadgabarytowa
-
Kurier Ambro 200,00 zł
-
Kurier 44,00 zł
Kurier XXL
-
Dostawa mebli przesyłka paletowa. 250,00 zł
Dotyczy wyłącznie mebli i kanap/ sof
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Kod produktu: 51992 [25339876]
Rewelacyjna gra Magnetyczne Kamyki od marki Woopie, dostarczy wiele godzin rodzinnej i świetnej zabawy zarówno dzieciom jak i rodzicom. Każdy ruch wymaga strategicznego myślenia, a najmniejsze potknięcie może przynieść zaskakujące efekty. Zanurz się w świat magnesów i spróbuj swoich sił w tej inteligentnej grze, która łączy w sobie elementy rywalizacji oraz nauki o magnetyzmie. Z pozoru prosta, jednak wymaga od graczy sprytu, cierpliwości i zdolności przewidywania. Magnetyczne elementy dodają grze niesamowitego uroku, a każdy ruch niesie ze sobą ryzyko, które może całkowicie odmienić przebieg rozgrywki. Ta gra to doskonała okazja, by zrozumieć zasady fizyki, a jednocześnie świetnie się bawić w gronie rodziny czy przyjaciół. Głównym celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich magnesów z ręki. Jednak droga do tego jest pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji.
Charakterystyka:
- - Zabawka od 9 roku życia
- - Świetna zabawa na długie godziny rozgrywki
- - W rozgrywce może uczestniczyć do 4 graczy jednocześnie
- - Nieprzewidywalny przebieg rozgrywki!
- - Zestaw zawiera: 20 Magnetyczne kamyki o różnych kształtach, sznurek, woreczek na kamyki, instrukcję obsługi
Zasady gry:
- Każdy gracz otrzymuje równą ilość magnesów
- Gracze na przemian umieszczają swoje magnesy na planszy
- Jeżeli w trakcie umieszczania magnesów na planszy dojdzie do ich połączenia, gracz, który wykonał ten ruch, musi zabrać wszystkie połączone magnesy z powrotem do swojej ręki. UWAGA, jeśli w trakcie zabierania magnesów z planszy, kolejne się połączą - te również zbierasz!
- Zwycięzcą zostaje ten gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich magnesów. Jednak każdy ruch wymaga ostrożności, gdyż magnesy mogą niespodziewanie przyciągnąć się nawzajem, co utrudni grę.
EAN: 5906280651992
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024: Tak
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.